Skövde

Gårkvällen hos marcus var toppen! Lagom mycket drag och trevligt folk. När vi kom hem somnade vi direkt i min lilla säng och väcktes utav ringklockan 07.00. Det var bara att dra sig upp ur sängen, satt likt en zombie vid frukostbordet. När vi satt i bilen var alla trötta och griniga utom jag, ika säger att det berodde på att jag sjöng.. (inte så vackert) Väl framme i Skövde hade affärerna inte öppnat än så jag & ika, bakfulla som vi var, satte oss på donken i över två timmar. Efter det blev det en hel del shopping och sedan middag på en lite finare restaurang. Därefter mötte vi upp de andra och åkte hem. Vi somnade i bilen under hemresan, och vaknade av en fet blixt i ansiktet. Så nu har dem en läcker bild som anledning att reta oss i ett tag framöver. Middag om tio min, och sedan kommer John & Johannes to my place för en filmkväll. Vi ska slå på stort och se Batman ikväll. Puss på er

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback