Thank god it's friday

Gud så det regnar! Kom precis hem från staden och sitter nu och väntar på fia. Så under tiden tänkte jag berätta lite kort om min dag:

Vi började kl 10 och slutade en timme senare, dock satt vi kvar i rasthallen och tjöta/drack kaffe till klockan ett. Därefter drog jag och olivia på stan för att leta efter svarta stay-ups till mig. Eftersom det var sådant tråkigt väder ute så gick vi in till henry's för en fika. Efter det gick vi till busshållplatsen och tur som vi har kommer bussen efter bara ett par minuter.

Blev förresten inte klar med mitt religionsarbete idag heller för jag tog med mig arbetet i en usb men skolans datorer hade inte det nyaste word, så det gick inte att öppna. Så nu ska jag skynda mig att skriva ihop det eftersom fia kommer när som helst. Vi ska tjöta lite och göra oss iordning, sedan tar vi sex-bussen ut till tun för en tjejkväll hos åkerblom. Sover där inatt, så jag bloggar inte förrän imorgon eftermiddag. Ha en skön helg nu! Puss från mig, L

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback