The United States

Skulle skriva USA på engelska som rubrik men kom inte på vad det hette. Men det är väl The United States? Fast hur kan TUS bli USA på svenska? Iaf, så åkte mami precis. De ska till Sthlm och sova på hotell inatt, för tidigt imorgonbitti åker de till Usa i 9 dagar. Kommer sakna henne jättemycket. Just nu sitter jag i soffan och ser på One Tree Hill med min laptop i knät.

Det var som sagt inlämning idag och alla lämnade in sina 2 långa dataskrivna papper. Alla utom jag. För jag har bara skrivit en halv sida. Jag kunde inte skriva klart arbetet igår eftersom jag råkade ge min dator lite virus. Jag gick nämligen in på intranätet för att hämta mitt arbete, då kom det upp en ruta att jag först var tvungen att installera ett program. Så det gjorde jag, och efter det stängs alla program ner så fort jag gör olika saker, som exempelvis laddar upp en bild på bdb. Eller mailar på facebook. Hoppas verkligen detta går att laga eftersom datorn är helt ny. Nu ska jag poppa en skål med popcorn och sedan sätta mig för att skriva uppsatsen om Livets mening.

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte säker, men det är väl united states of america? :P

2008-11-10 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback