:)

Kom nyss hem från staden, jag cyklade och det var svinkallt. Efter skolan gick jag & Antonia till Henry's och tog oss varsin kycklingtoast med kaffe och tårta. Det var mycket välbehövligt, även Simon gjorde oss sällskap en stund och norpade åt sig våra rester. När vi suttit där i nästan tre timmar kände vi att det var dags att dra oss hemåt. När jag kom hem laddade jag över alla bilderna från mobilen (läs: nästan 800) på datorn och lade dem i olika mappar. Hittade en massa roliga bilder som jag inte sett på länge, som väckte många glada minnen. Langar några som jag blir glad utav bara tanken på. Puss på er!

                

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag önskar jag gjorde dig glad :/

2008-11-19 @ 11:08:21
URL: http://juliasoderstromm.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men gumman, du gör mig glad! Du är ju med på en bild, plus att du ingår i tanken på p&l! Vi på Takida, vad slår det liksom??! Saknar dig monstermycket<3

2008-11-19 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback