Mysig måndag

Tyskaprovet som jag skrev imorse gick riktigt bra. Min tyskalärare satte mig ensam i ett glas-grupprum på norra, så verkligen alla som gick förbi stirrade in. Sen blev det lunch och sedan idrott. Efter det tog jag & tonis oss en sväng på staden. För min del blev det två par trosor och ett par sand-färgade stay ups. Sedan mötte jag upp fia för en fika på 3B och det var verkligen gör mysigt. Jag åt en tallrik med kycklingspett och hon tog en ost- & skinkpaj. Jag kan verkligen rekomendera kycklingspetten, kostade 65kr och var verkligen värd pengarna. Vi tog även en liten efterrätt efteråt. Det var så roligt att

Det var allt jag hann skriva innan ika ringde. Nu när vi lade på hade vi pratat i över 2 ½ timme. Det var faktiskt långt även för att vara oss. Och jag som hade tänkt göra både ansikts- och hårinpackning ikväll. Nu blir det istället en snabbdusch, föna håret och sen hoppa i sängen. Går i skolan från 8-16 imorgon och det känns tungt med tanke på att vi inte haft en riktig skoldag sedan innan lovet. Nedan är bilder från fikan med fia samt dagens skönaste bild på tonis från lunchen. Guten nacht!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback