En riktig otursdag

Min dag idag har varit åt helvete.

Försov mig och vaknar 09.15 utav en mardröm, och lektionen började 09.10.

Hoppar upp ur sängen och skyndar mig allt vad jag kan.

09.30 sätter jag mig på cykeln, och då hoppar kedjan. Eftersom det aldirg hänt mig förut hade jag ingen aning om hur man fixade det.

Får ta lollos gamla cykel där sadeln är nersatt på lägsta nivå, och eftersom jag har så långa ben var det jättesvårt att cykla. Tog drygt 25 min till skolan.

Hade tid hos tandregleringen direkt efter skolan, när jag sedan ska iväg och träna märker jag att de glömt ett fäste på en tand.

Får åka dit igen och fixa det, vilket resulterar i att det blir jättestressigt innan träningen.

Efter passet ska jag cykla hem, när jag öppnar dörren så ösregnar det.

Jag tänker att nu kan dagen inte bli värre, och börjar cykla. Då kör en bil snabbt förbi mig precis då jag cyklar bredvid en vattenpöl och det blir en sån där grej som händer på film.

Väl hemma känns allting bättre då jag pratat med min pojkvän och fått i mig den goda middagen jag lagat helt själv, fiskbullar och macaroner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback