Rallybrudar

Sitter här med ett stort leende på läpparna. Vet inte riktigt varför, är bara extra glad idag. Det är ju höstlov, vad mer kan man begära? Vaknade inte förrän vid 12 imorse, det var så skönt att få sova ut. Igårkväll mötte jag upp brudarna på folkan, vi skulle se Rallybrudar. Det var tilda som hade fått äran att välja film. I biosalongen satt vi fem tjejer och resten var 60+, redan då ringde en liten varningsklocka. Jag blev besviken när filmen började, då jag upptäckte att den var på svenska och jag brukar inte gilla svenska filmer. Men med en stor popcorn i knät, cöla och frida & fanny bredvid mig så hade jag riktigt skoj. Efter filmen hade vi tänkt äta på Wookie cookie men de hade stängt så det fick bli middag på Rhodos. Därefter gick vi hem till fanny och tjötade lite, vi såg även på Mamma mia. Det är nog den vackraste film jag någonsin sett, jag blir så fylld med kärlek och glädje när jag ser den. En riktigt mysig kväll med brudarna!

                                                    
                           Rallybrudar                                                     Fanny och Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback