"helt sonika"

Har inte bloggat på ett tag, men eftersom så många ber mig att göra det kände jag att det var lägligt att göra det nu. Jag kan börja med att berätta vad jag gjort i helgen. I fredags hade vi klassfest, vilket var riktigt skoj. Därefter sov jag hos Olivia och när vi vaknat och ätit frukost tog jag bussen hem till min pojkvän. Han tog hand om mig eftersom jag inte kände mig alltför pigg. Vid sex-tiden kom mamma och körde hem oss till mig. Det blev kina-hämtmat och mys för vår del eftersom jag jobbade dagen efter, kl 9-15. Efter jobbet åkte jag hem igen till min favoritpojk som gjort iordning mat åt mig. Vi kikade på filmen Hancock med Will Smith i huvudrollen och jag måste säga att den var riktigt bra. På kvällen kikade jag Gossip girl med syrran tillsammans med en stor skål popcorn samt massor med chokladkakor och glass. Vi äter för mycket onyttigt så vi bestämde oss för en vecka utan sötsaker. Vi får alltså inte äta något onyttigt från måndag till torsdag den här veckan och det kommer bli väldigt jobbigt eftersom jag jämt äter något innan jag går och lägger mig. Men ni ska veta att jag faktiskt klarat mig hela dagen idag. På tal om idag så vaknade jag vid elva-tiden, det var skönt att få sova ut. Jag började kl 12.30, så jag cyklade ner till ågårdsskogen där vi skulle ha individuell orientering men det var lättare sagt än gjort. Jag har faktiskt aldrig orienterat själv så för mig var det väldigt knepigt, men jag hittade alla kontrollerna och kom till slut i mål.

Antonia ringde mig alldeles nyss när jag satt och skrev här och vi pratade om allt möjligt. Och då "helt sonika" (som julia säger) utbrister hon: "neis, du har ju inte uppdaterat din blogg på jättelänge" när jag precis sitter och gör det. Det tyckte jag var lite komiskt. Ikväll blir det en lugn kväll, ska ut och gå en sväng med Hanna och sedan ska vi hem till mig och chilla. På onsdag är vi lediga, och det skulle inte kunna vara mer passande. Ha det bra allihopa, puss från mig!

                                           
At my love's place                     Världens goaste hund.                       Frukost på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback