Celine Dion

Min väckarklocka ringde 08.15 och otroligt nog steg jag upp direkt. Gick ned och åt frukost med syrran som också har sovmorgon idag. Nu är klockan snart kvart i nio och jag börjar inte förrän tio över tio. Så egentligen borde jag lägga mig och sova igen, men jag är alldeles för pigg för det. Satte mig istället här framför datorn och tänkte kika lite bloggar medan jag satte på en utav Celine Dions gamla skivor som jag har börjat lyssna på igen. Det låter kanske lite löjligt, men jag tycker att hon är så otroligt bra! Hennes röst är något väldigt speciellt, den är så mäktig på något vis. Just nu spelas låten Because you loved me och den är låten är så himla fin. Jag sitter och ryser samtidigt som jag har tårar i ögonen. Några andra låter jag rekomenderar er att lyssna på om ni inte gjort det är: The reason, A walk to remember, It's all coming back to me now, I'm your lady och I'm alive.

                                


Kommentarer
Postat av: Ville Pille

Hon e så snygg!! :P

2008-09-22 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback