Det första inlägget

Jag har jättelänge varit sugen på att skaffa mig en egen blogg. Så nu tog jag tag i det, och gjorde det. Mitt namn är Linnea Westerlund, jag är 17 år och bor i Lidköping. Jag tänker inte berätta så mycket mer om mig själv just nu, utan berättar istället om min lördag.

Idag har jag jobbat 10-15 på norsk hydro där jag extraknäcker varannan helg nu i höst. Det var lika roligt som alltid, jag älskar mitt jobb. Det är nog inte många som använder det starka ordet älskar när de talar om sin arbetsplats, men jag gör verkligen det. När jag jobbat klart tog jag cykeln hem till min pojkvän Anton som bor uppe i Majåker. Det var mysigt, hade saknat honom lite. Nästan direkt packade vi in oss i bilen tillsammans med hans familj och åkte iväg till hans farmor & farfars sommarstuga. Där befann sig även Antons farbröder med sina respektive familjer. Och idag var första gången jag smakade surströmming, för det var nämligen vad som stod på kvällens meny. Som tur var serverades det även kyckling till barnen, och mig förstås. Det blev en riktigt trevlig kväll! Vid halv åtta åkte vi tillbaka till Majåker, och sedan körde Antons mamma Elisabeth hem mig till Stenhammar. Jag hann knappt komma innanför dörren innan mina godbitar Johanna och Veronica kom hem till mig. Det var inplanerat en myskväll för vår del, en väldigt nyttig sådan, med popcorn och loka. Vid tolv-tiden drog de sig hemåt för att jag var tvungen att lägga mig. Jag ska nämligen jobba imorgon, 9-15. Och sedan kommer min älskling hem till mig. Nu är det sängen som gäller för min del, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: veronica

det verkar som en helmysig lördag!:D det ska vi göra om vill jag lova. Puss darlo!<3

2008-09-21 @ 00:40:19
Postat av: Coffe

Vilken otroligt rolig blogg du har Linnea:)

Du snittar ju hela 4 besökare per dag.....

2008-09-22 @ 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback