Halebop eller Parlino?

Jag har suttit i nästan tjugo minuter och kikat på Telia, Halebop samt Parlinos hemsidor. Just nu har jag Telia refill Dygnet runt (där jag betalar 100 kr i månaden för gratis sms) men har funderat på att byta till antingen Halebop eller Parlino. Jag försöker ta hänsyn till vad mina vänner, familj samt pojkvän har för nät, men det är så svårt att hitta vad som passar mig bäst. Med Halebop ringer jag endast gratis inom nätet men laddar jag mitt kort med 200 kr så gäller gratis sms till alla och jag skulle faktiskt inte klara mig utan det. Däremot ringer jag gratis till Telia, Halebop, Tele2Comviq samt Parlino med Parlinos nät. Det är verkligen ett svårt val. Vad har ni för nät till er mobil?

                                                       
                                                     Gulligt med ett rosa chip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback