Into the wild

Ligger nedbäddad i min säng med en kopp varm choklad samt en bulle och kikar Punk'd. I kvällens program blev precis Nicollette Sheridan från Desperate housewies punk'd, och inte så lite heller. Det programmet är så sjukt roligt och Ashton är så himla skön. Min underbara pojkvän åkte hem för ungefär en halvtimme sedan så det är ganska tyst och ensamt i mitt rum nu. Jag jobbade förut idag 9-15 och när jag slutade kom Anton och mötte mig och så cyklade vi tillsammans hem till mig. Vi tog oss en varm dusch och så lade vi oss i sängen för att kika dramafilmen Into the wild. Det handlar om en kille vars familj är oerhört förmögen, han och hans syster får allt vad dem vill ha. En dag inser han att trots den obegränsade tillgången till pengar är han inte lycklig. Så han lämnar sin familj, bränner upp alla sina pengar och beger sig ut i vildmarken med endast en ryggsäck. Filmen handlar just om hans liv ute i det vilda. Fastän jag föredrar komedier så var det en väldigt spännande film som hade en bra mening.

                                           
                      En scen ur Into the wild.            Huvudrollen spelas utav snygga Emile Hirsch.

Kom just att tänka på Olivia. Jag undrar hur det har gått för henne i tävlingen, ska försöka få tag på henne direkt. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: John

Den är ju sjukt bra, handlingen är väldigt djup =)

2008-09-22 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback