Makeup-rådgivning på The body shop

Har haft en jättemysig eftermiddag med min älskade mamma. När jag slutade skolan mötte jag upp mami och så gick vi tillsammans till The body shop. Vi skulle nämligen få varsin makeup-rådgivning utav tjejerna som jobbar där. Jag hade inte speciellt höga förväntningar men det var faktiskt riktigt skoj att bli sminkad. Ett stort plus var att tjejerna var så otroligt trevliga och glada. Det slutade med att vi (läs: mamma) gick därifrån 900 kr fattigare, men det var det värt. Därefter gick vi till Henry's för att ta oss en varsin kycklingtoast  men eftersom klockan var över 17 var alla toasterna slut, även salladerna. Så vi åkte till Ica för att handla allt vi behövde och gjorde egna toaster när vi kom hem. Ikväll blir det ingen träning för min del, däremot sitter jag bänkad framför tvn med min chokladask Merci. Först är det Idol som gäller och sedan Vem kan slå Filip och Fredrik. Sedan har jag även massor att plugga, men det får vänta tills imorgon.

                                                



                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback