Mormor är här

Ligger och drar mig i sängen, börjar inte förrän 12.30 idag. Mormor kom hit i fredags och stannar tills imorgonbitti. Hon bor i Sandviken, cirka 20 mil över Sthlm så vi träffar henne inte så ofta. Hann inte prata med henne så mycket igårkväll när vi kom hem vid halv tio så därför gick jag upp och åt frukost med henne tidigt imorse. Gick dock och lade mig direkt efter och somnade på någon sekund. Vaknade för en kvart sedan men är fortfarande sjukt trött. Pratade nämligen i telifon med min pojkvän till halv två inatt. Idag däremot har vi bara en lektion, idrott och då ska vi orientera i Ågårdsskogen. Efter det ska jag in till stan och fika med min vän Erika och därefter är det Core som gäller för mig och Antonia. Nu ska jag stänga av datorn och försöka sova lite till. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback