Sthlm

Vi kom fram till centralen 17.30 igårkväll och väl hemma blev det kräftor, hur mycket som helst. Sedan blev det presentöppning för oss tre systrar som fyllt år och den bästa presenten jag fick var Gucci parfymen Envy me. Imorse blev jag väckt utav Louise som kom och lade sig i min säng tillsammans med sina fem favoritgosedjur. Vi halvsov samtidigt som vi kikade på något barnprogram med ankor på tv. Sedan blev det frukost med hela familjen, det känns som vi är en hel skolklass fast vi bara är 6 styckna vid frukostbordet. Nu har jag precis duschat och sminkat mig, ska snart ta tuben ner till stan för en shoppingrunda med lollo. Lägger upp bilder lite senare. Ciao!

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback