Fler läsare

Jag var som sagt och tränade förut, ett Core-pass på friskis och det var riktigt jobbigt. Det var ju ett tag sedan (läs: januari 2007)  jag tränade regelbundet sist men nu har jag äntligen hittat glöden igen. För ett par veckor sedan köpte jag ett halvårs-kort på friskis för att komma igång igen och det är just nu i starten det är som tuffast. Mitt mål är att träna tre gånger i veckan, absolut minst två. Imorgon däremot så ska jag och mami på Makeup-rådgivning på The body shop kl 16. Det ska bli riktigt roligt och efter det tar vi förmodligen en fika på något mysigt café. Nu ska jag ta tag i min aktie och fondsparande-läxa, men först och främst ska jag föna håret och måla naglarna. Min älskade pappa har lovat att ringa mig ikväll också, mysigt.

Igår hade jag 13 unika läsare och idag har jag hela 22 st. Det är roligt att så många läst min blogg och vi får se ifall det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback