Vad jag är hurtig

Känner mig så duktig när jag cyklat både till och från skolan idag. Vi hade endast två lektioner och en utav dem var idrott. Tiden var uppdelad för att spela rundpingis (läs: slog Victor i finalen med 5-1) och att gymma. Jag och några i klassen stannade kvar i gymmet och myste ett tag efter vi slutat men vid tre-tiden kom vi till slut iväg. Cyklade med Veronica hem och nu sitter jag och äter kött samt klyftpotatis med tzatsiki. Jag ska gå på ett Core-pass på Friskis&Svettis lite senare idag kl. 17.30, så idag känner jag mig riktigt hurtig. Bussen går om cirka en timme, så jag måste skynda mig. Ciao!

                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback