En helg jag ser fram emot

Medel-passet förut gick toppen! Det blev ett riktigt svettigt pass, tror inte jag varit så utmattad på länge. Efter det tog jag bussen hem och grovstädade mitt rum samt gjorde min tyska- och religionläxa. Engelskan, som jag och Antonia aldrig gjorde förut, sköt jag upp till imorgon (us usually). Sedan kom Hanna över till mig och myste lite. Nu åkte hon precis hem och jag tänkte börja öva lite på de 35 engelskaglosorna som vi har tills på fredag. Egentligen borde jag börja direkt på min eng-redovisning som ska hållas på fredag eftersom jag inte har någon tid över imorgon, but that's me.

Imorgon går jag i skolan från 08-15.30, därefter ska jag möta upp min pojkvän. Vi har nämligen vår 10 månaders dag imorn, så vi hade tänkt att mysa till det lite extra. Jag måste även hinna packa eftersom jag åker till min pappa i Sthlm på fredag förmiddag. Där ska jag spendera min helg och det kommer bli otroligt mysigt, saknar dem så himla mycket. Jag och min syster har inte träffat dem sedan vi fyllde år så vi ska firas lite. Men ska såklart även hinna med lite shopping. Pappa frågade vad jag ville att vi skulle äta till middag när vi kom och då svarade jag självklart kräftor. Så nu längtar jag ännu mer tills på fredag! Nej, glosorna var det ja..

                                                                                            
                                                         Min söta klasskompis Coffe                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback