100309

Hej mina kära läsare! Vad händer, festar ni? Jag har haft en myskväll hemma med familjen. Vi har ätit jättegod entricot, klyftpotatis med bearnaissås och melon-sallad. Sedan blev det en hel del allsång till Singing bee som lät sådär om jag ska vara ärlig, haha. Idag har jag umgåtts med Anton, vi har bara chillat och solat. Vilket underbart väder det varit! Igår då? Presentshoppningen med Antonia blev inställd eftersom hon var sjuk, istället hängde jag med Fanny. Vi var mest ute och röjde under dagen och på kvällen blev det spontant festande. Kvällen började hos Pida och när alla drog till Stadt traskade vi hem till Melker. Riktigt nice kväll, som avslutades på Torngrillen, men lite efter 03 var vi i alla fall hemma. Jag vaknade mitt i natten utav att Fannys hund spydde på golvet, inte så frescht men jag somnade om direkt igen. Imorse vaknade vi upp klarvakna båda två klockan nio, så då gick vi upp och åt frukost. Efter det cyklade jag hem och la mig och solade tills jag fick sällskap av Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback