45 st snabbfrågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 00,00 kr
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Antonia, Maja, Julia, Olivia och Mette.
3. Hur lång är du? 1,76 m
4. Vilken är den senaste filmen du såg? 6 lektioner i kärlek
5. Hur löd ditt senaste sms? Kommer inte ihåg, men det var till Viktor
6. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skickar sms all the time, men är jag hemma så ringer jag.
7. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
8. När såg du senast din mamma? För cirka 1h sedan
9. Icke godkänt i något ämne? Nejdå
10. MVG i något ämne? Ja, 6 st hittils
11. När vaknade du idag? 07.00
12. Vilken är din favoritplats? Var som helst i solen i bikini med en iskall bärs
13. Vilken plats föredrar du minst? Tyskalektionerna på norra
14. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Göteborg tror jag faktiskt
15. Prenumerar du på någon tidning? Jag får Veckorevyn utav farmor
16. Vad sover du i? Trosor
17. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
18. Vart har du bott? Solna, Danderyd & Lidköping
19. Tycker du om kinamat? Tro det eller ej, men nej
20. Tycker du om kaffe? Ja det är min vardagliga drog
21. Vad dricker du helst till frukost? Oboy & apelsinjuice
22. Kan du spela poker? Yes
23. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej
24. Vill du ha barn? Såklart, en flicka & en pojke
25. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, (tyska & franska)
26. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
27. Föredrar du havet eller en bassäng? Poolen, för jag är rädd för fiskar, hajar, maneter, krabbar.. you name it.
28. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, alkohol & fika
29. Äger du dyrbara smycken? Jadå
30. Kan du rulla med tungan? Ja
31. Vem är den roligaste människan du känner? Det finns många i min omgivning som får mig att vika mig dubbel utav skratt
32. Vad har du för ringsignal? Viva la vida - Coldplay
33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej, jag tror vi slängde det mesta när vi flyttade hit
34. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Armaniparfymen som står här på bordet bredvid
35. Kan du byta olja på bilen? Va? Nä
36. Vilken var den senaste boken du läste? Jag hinner/orkar inte läsa böcker, men just nu läser jag Flugornas herre i samband med skolan
37. Dansar du i bilen? Öh jaaa
38. När var du i kyrkan senast? Det minns jag faktiskt inte, när jag konfirmerades kanske?
39. Hur många hål har du i öronen? 2 st
40. Har du någon piercing? Nej, men funderar på att ta i naveln
41. Har du någon tatuering? Nej och det kommer jag heller aldrig att införskaffa
42. Har du provat droger? Nej
43. Röka eller snusa? Snus
44. Har du pojkvän/flickvän? Nej
45. Vad ska du göra ikväll? Nu ska vi äta pannkakor. Sedan ska jag poppa popcorn och njuta utav Desperate housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback