Blir aldrig frisk!!

Jag har så ont i halsen att jag nästan börjar gråta! Det gör ont när jag sväljer och jag hostar oavbrutet. Just därför blev det ingen film ikväll och heller ingen promenad. Jag ser verkligen fram emot imorgonkväll men känner att jag nog inte orkar. Alex födelsedagsmiddag får jag i alla fall inte missa! Glömde förresten berätta om massagen imorses. Det var helt underbart! Jag låg bara och njöt i en hel timme. Fast jag är otroligt kittlig under fötterna, som aleek masserade medan jag gjorde allt för att inte gapskratta, vilket gjorde att hon fortsatte ännu längre, haha. Massagen var i alla fall riktigt välbehövlig. Sedan flöt skoldagen förbi hur snabbt som helst. Till middag ikväll hade Glenny köpt räkor, nice med lite vardagslyx ibland kände han nog. Klockan är bara tio men jag slocknar när som helst, så jag tänkte sätta på en film och se vart den tar mig. Fredag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback