Don't we all love fridays?

Hejhej! Har ni haft en bra dag? Min har varit helt underbar. Underbara människor, underbart väder! Dock startade den med att jag försov mig men jag hann med 08.15 bussen till norra. Tyskan gick faktiskt helt okej, och min lärare hade som tur var glömt bort redovisningarna. Filip skjussade mig som vanligt till skolan och efter en jättelång rast var det dags för matteprov. Jag gjorde det jag kunde men skippade sista frågan. Dock kom jag på det enklaste svaret någonsin, direkt när jag kommit utanför dörren, som jag svarat helt fel på, sådant är lite surt. Men det släppte vi med en fika i Café clara. Sedan var det dags för religion men vi övertalade vår lärare att vi skulle få jobba hemma istället. Så jag och Antonia tog oss en riktigt lång sväng på stan. De hade ringt från Expert på morgonen, så det var dags att hämta ut min kamera som varit på lagning. Det tog bara en vecka, vilken tur! Perfekt nu till helgen. Sedan köpte vi med oss kyckling, jordgubbar och vindruvor hem till Antonia och satte oss på balkongen tillsammans med Samuel. Tjöt och mys, sedan hämtade Glenny mig på kvällen och vi köpte med mat hem från Amigo. Satte mig nyss med svenskan, kom på att det ska vara inlämnat imorgon och jag hade inte börjat. Men det var faktiskt lättare än jag trodde och nu är det inte mycket kvar. Sedan ska jag skriva en engelska-inlämning också men det hinner jag förmodligen med imorgon i skolan. Här kommer några bilder från min efter- middag, dock kass mobilupplösning. Nu är det grymt mycket fest som gäller i helgen då snyggingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback