Fika fika fika

Goddag. Solen strålar, vilket även mitt humör gör idag! Det är ett helt underbart väder ute och det har det varit hela dagen. Jag försov mig imorse (skräll) men blev bara en timme försenad. Idag hade vi studiepass och som alla andra onsdagar gjorde vi absolut ingen nytta. Vi var ute och stekte i solen, åt lunch och spelade Med andra ord. Jag älskar det spelet, men det blir ett sådant jäkla tjöt, haha! Jag och Appelbergh var i samma lag och vi vann, såklart. När vi slutat gick vi brudar till 3B och invigde uteserveringen. En kaffe latte sitter aldrig fel! Väl hemma tog jag mig en dusch och har chillat totalt. Det är så fint väder så vi ska äta ute på altanen ikväll. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback