Happy times

Hej bloggen! Kom precis hem från stan. Efter skolan tog jag och beccis oss en sväng på stan. Jag köpte en stor tröja, blå och vit randig. Mitt torrshampoo tog slut imorse så det var jag tvungen att köpa ett nytt också. Jag älskar att spendera pengar nu på försommaren, att köpa sommartoppar, klänningar och smycken gör mig riktigt glad! Imorgon är vi lediga från skolan men jag och beccis måste dit vid elva för att prata med vår lärare om vårt projektarbete. När det är avklarat ska vi gå en sväng på stan alla brudarna och köpa present till alex som fyller år imorgon. Efter det ska vi ta en långfika på henry's uteservering, som jag faktiskt inte gjort iår än. Ska bli sjukt mysigt! På kvällen är det först middag hos alex och sedan party! Nu ska jag strax hem till olivia, vi ska ha filmkväll ikväll. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lillen :)

Jag älskar dig min vän!

2009-04-23 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback