Måndag

Hej snyggingar! Hur är läget? Med mig är humöret på topp! Imorse tog jag och mamma en mysig frukost i stan innan hon började jobba, efter det gick jag hem till Antonia och myste lite innan företagsekonomin började. Efter den 2 ½ timme långa lektionen var det lunch och sedan idrott, men jag och antis kunde inte vara med pga att vi är sjuka. Efter skolan åkte jag hem och åt fiskbullar med maccaroner. Sedan gick jag ut en sväng med John och Olivia joinade även oss efter en stund. Det blev en långpromenad på över 2 h, jättemysigt. Jag gick hem och efter det har jag bara pratat i telifon och duschat resten utav kvällen. Här kommer lite bilder från i lördags! Pussss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback