Math is killing me

Godkväll! Nu har jag suttit och pluggat matte sedan jag bloggade sist. Det är sjukt svårt, undrar hur det kommer att gå på provet imorgon. Det enda jag gjort mer är att kika Du blir vad du äter tillsammans med Glenny. Istället för att få dåligt samvete över hur mycket onyttigt jag egentligen äter så gick jag och poppade en skål popcorn. Tjejen som var med i kvällens program var bara 21år och hur gullig som helst. Man blev verkligen glad när hon pratade! Hon gick ned 15 kilo på 8 veckor och det tycker jag är väldigt duktigt. Tillbaka till verkligen, nu är jag jättetrött och ska precis hoppa in i duschen! Sedan ska jag lägga mig och läsa det senaste nummret utav Veckorevyn. Morgondagen börjar med tyska i 2 ½ timme på norra, och då är det två redovisningar som jag ska göra. Nu är det dock så att jag glömt min tyskabok i skolan, så vi får se hur det blir med det. Duschen var det ja, tjaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback