Mmh, marabou

Hola! (som Julia säger)
Stannade hemma från skolan idag eftersom jag legat och hostat hela natten. Jag vaknade flera gånger för jag behövde gå upp och dricka vatten. Så när jag satt och åt frukost kl 07.00 imorse var jag inte utvilad alls och halsen var så svullen så jag gick och la mig igen. Sedan vaknade jag några timmar senare och har bara slappat hela dagen, samt läst Flugornas herre som ska vara inne på torsdag. Så nu känner jag mig lite duktig. Nu satte jag mig precis vid datorn och då kom Glenny hem med en stor Marabou digestive åt mig, han är så gullig! Nu väntar jag på god middag, sedan mer läsning ur Flugornas herre och sist men inte minst Desperate housewives! Wohoo, jag älskar tisdagar! Imorgon direkt efter skolan ska Antonia få sin överraskning utav mig, Maja, Julia och Olivia. Det ska bli riktigt roligt. Vi hörs imorgon snyggingar, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback