Picknick på balkongen

Sådär. Nu har jag fått i mig två alvedon, ätit tacos med familjen och beställt biljett till p&l. Inträdesbiljett, camping o festivalbuss gick på 2100 och det är värt varenda krona. Nu ska jag berätta om min dag. Vi hade studiepass och vi brukar vnaligtvis inte göra något vettigt, men idag blev jag och beccis nästan klar med vår religion-redovisning. Jag och Julia gick lite tidigare och mötte upp Olivia o Maja för att handla till picknicken vi skulle ha för Antonia. Vi köpte kyckling, revbensspjäll, potatissallad, baguett, skagenröra, cider och vitt vin. Dock var inte vädret det bästa så vi fixade upp oss till hennes balkong utan att hon visste någonting. När hon sedan kom hem stod allt uppdukat och hon fick sin present, 30 minuter massage på det nya spa't. Hon blev jätteglad, det var hon värd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback