Saturday

Hej! Jag  inleder med att berätta att gårdagen var riktigt lyckad. Kvällen började med presentöppning och smörgåstårta hos alex. Vid nio/tio/elva, när alla hunnit bli redigt packade, drog vi till Filip som fyller 20. Hemma hos filip har jag en del minnesluckor, men det var en grymt rolig kväll. Jag vaknade klockan 07 imorse, gick upp och drack massor med juice och sedan somnade jag om. Halv nio blev jag väckt och så skjussade mamma mig till jobbet. Den första timmen var näst intill outhärdlig men sedan gick det bättre. Väl hemma vid tre-tiden, satte sig jag, mamma och glenny ute på altanen och myste i solen med morötter och dipp. Sedan har jag legat och solat tills nu och måste medge att jag allt fått lite färg.. Min chefs bästa kompis fyllde år idag, så han kom in på macken och bjöd oss på bakelser. Jag hade fullt upp så jag hann inte äta min, men fick med mig den hem. Har lyckats hålla mig faktiskt, ska äta upp den efter maten. Den ser ju så söt ut. Ikväll blir det grill och mys hemma hos Klara med grabbarna! Blir nog riktigt trevligt. Men helst av allt vill jag bara lägga mig och sova.. Jag behöver bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback