Sista lovdagen

Hallå snyggingar!
Har faktiskt inte varit inne på datorn sedan i lördags, vilket är lite konstigt för att vara mig. Men jag har riktigt njutit utav de sista dagarna på lovet! I lördags var det först överraskningsfest för Beccis som fyllde 18, sedan drog vi hem till Antonia och söp till rejält för att sedan dra hem till Nillon på fest ute i Majåker. Det var en riktigt lyckad kväll på alla sätt och vis, vilket resulterade i trevliga bilder som kommer upp både här på bloggen och på fejjan imorgon. På söndagen när jag vaknade var det underbart väder, så jag och mamma satte oss ute på altanen och åt frukost. Sedan blev jag skjussad hem till Antonia, vi satt ute på hennes balkong och bara myste. På eftermiddagen kom John, Emil, Mille och Johannes. Vi cyklade hem till mig i Stenhammar för att äta middag. Sedan cyklade vi till stenbryggan där killarna tänt en bras som vi satt och mös vid. Kvällen slutade med film hemma hos Emil. Nu ska jag plugga lite företagsekonomi innan jag lägger mig, pusss!

Idag har varit en mysig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback