Strålande sol

Hej bloggen. Kom precis in, lade mig på altanen direkt när jag kom hem för nästan två timmar sedan och somnade direkt. Somnade i en tubtopp, så nu har jag fått ett litet sträck på ryggen, kul. Imorse försov jag mig, som jag verkar göra lite då och då. Idag blev Anne riktigt pissed off, "EN HEL TIMMA SEN LINNEA?". Jag och Rebecca skrev det sista på vårt religion-arbete och sedan satte vi oss allihopa utomhus vid solväggen och solade. Klockan 14 slutade Anton och då gick vi till 3b och tog oss varsin kycklingspetts tallrik. Det är läskigt gott, känner fortfarande den underbara honungsmarinaden och den tillhörande såsen på tungan. Efter fikan tog vi en sväng på stan och sedan stekte lite på en parkbänk vid tôrt. Sedan skulle jag egentligen ha träffat Maja och Beccis, men hade sådan ångest över de två redovisningarna som är imorgon så jag tog bussen hem. Nu ska jag städa mitt rum eftersom vi får främmat imorgonkväll, och jag ska inte hem efter skolan imorgon. Efter jag städat mitt rum, ska jag läsa lite ur min svenskabok som ska vara klar imorgon, sedan ska jag tala om för er vad som händer under långhelgen. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback