Sunday

Hej! Tänk att det redan är söndagkväll igen. Min helg har varit toppen, minst sagt! Igårkväll var vi hos Klara där vi grillade och myskrökade. Jag var sjukt trött, så redan vid halv elva drog vi hem till John och lade oss framför tvn. Idag hade jag och Anton bestämt oss för att ta årets första dopp, men det var molnigt och kallt så det blev det inget av. Däremot gick vi på en långpromenad enda från majåker in till stan. I stan hämtade jag mina grejer hos Antonia och sedan körde mamma hem mig. När jag kom hem var jag vrålhungrig och fick i mig två stora grillade köttbitar med bernaissås. Nu, två timmar senare är jag hungrig igen, så jag lade precis in en sådan där färdiglagad pizza i ugnen. Ikväll ska vi äta sommarens första jordgubbar med glass. Nu börjar Gossip girl igen! Vi hörs senare, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback