Upside down

Hej igen! Måste uppdatera eftersom Viktor så gärna ville hamna på min blogg. Förut så ringde han och David och sa att de stod utanför och jag var tvungen att komma ut. Ni tror inte det pessregnade eller? Så vi satt i bilen och tjötade ett tag. Tills jag kom på att klockan var mycket och provet är kl 08.00 imorgon. Så nu ska jag börja med att slå upp exakta ordet av vad Jämnställdhet heter på engelska. Inte greenpeace som killarna försökte lura i mig.. Är så otaggad för att sitta skriva en uppsats i aulan imorgon. Längtar bara tills vi slutar och ska mysa med tjejerna. Äh, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alicia

gjorde också det provet idag om equal opportunities ;) sköönt o va ledig nu :D pusss.

2009-04-28 @ 10:19:29
Postat av: Linnea

jaaa himla skönt du! :) hihi puss

2009-04-28 @ 18:03:05
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback