Jordgubbar och glass

Har knappt hostat något alls idag, och heller inte snorat. (haha, gött det lät) Imorgonbitti har vi gympa och jag hoppas verkligen jag kan vara med. Jag har längtat länge nu på att bli frisk för att kunna börja träna igen! Så är jag med på gympan imorn blir det även ett friskispass efter skolan. Fast direkt efter skolan ska jag ta livmoderhalscancer vaccin-spruta. Är lite nervös, men det ska nog gå bra. Som jag skrattade åt Wipeout förut, älskar det programmet. Såg ni Irma, 60-åringen som hade lite väl bra självförtroende? Vilka underbara människor det finns. Nu har vi här hemma precis ätit jordgubbar och glass, så himla gott. Ska se klart på Filip och Fredriks nya program, sedan blir det sängen för min del. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: josefin

haha det roligaste var ju när Irma långsamt gick nedför den där "rampen" i början när kommentatorerna skrek "häär kommer krutgumman!" haha! x)

2009-04-26 @ 22:02:57
URL: http://josefinoge.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha jag vet, så himla klockren start!! :p

2009-04-26 @ 22:59:47
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback