Just love it

Heeeej! Jag har en sådan jäkla bra magkänsla just nu, allt är så himla nice. Vilken härlig och händelserik dag jag haft idag! Imorse vaknade jag, helt sprallig i kroppen, jag tittade på klockan som visade 04.45 men jag kunde verkligen inte somna om. Så jag gick upp för att äta frukost, sedan somnade jag om direkt och vaknade inte förrän efter 09. Började dagen med att jag och Olivia var såpass duktiga att vi cyklade till skolan. Fick sluta en timme tidigare så det var bara att äta lunch och sedan sätta sig och sola i ett par timmar. På gympan skulle vi springa varvet vid framnäs, tre gånger och det var grymt jobbigt. Vi behöver inte gå in på detaljer men nu har jag besämt mig för att börja träna på allvar igen! Efter det gick vi till klockan och köpte iskall cola, den satt så fint! Glenny hämtade upp mig, för jag skulle ta sprutan. Efter det åkte jag till alex där brudarna redan var. Vi blev sugna på pizza så jag och Olivia gick till Amigo och hämtade en familjepizza. Efter det blev det en mysig film, Sex lektioner i kärlek, och sedan cyklade jag och Olivia hemåt. Vi stannade först vid framnäs och snackade lite med Johannes & Sebbe. Men sedan cyklade vi ner till Skogshyddan och lade oss på stranden och myste till max. Sedan hem, och här sitter jag nu efter en mycket god måltid med familjen. Nationella imorgonbitti kl 08.00 och sedan är vi lediga resten utav dagen, som ska spenderas med brudarna på Antis balkong :) Tjadå



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland hänvisar du till din bilddagbok men man måste ju ha lösenord till den..Får man fråga efter det? :)

2009-04-27 @ 23:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback