Wednesday morning

Godmorgon. Min älskade mormor, moster och kusin lämnade precis oss. De har försökt väcka mig hela morgonen och jag är väldigt svårväckt, men vid 10.30 fick de i alla fall upp mig. Gårdagen började med att vi alla åt frukost och sedan gjorde i ordning oss för att sedan åka ner på stan. Vi gick runt och kikade lite i butiker, och jag köpte en söt sommarkjol. Sedan satte vi oss på Söderströms och åt varsin kycklingtoast. Efter det mötte jag upp Antonia och vi cyklade till friskis, där vi körde ett medel-pass. Efter det var jag helt slut! Vi duschade och bastade, sedan cyklade vi hem till mig. Hemma skulle de äta påskbord och vi kunde inte motstå så vi satte oss med dem en stund. Så cyklade vi hem till Viktor där killarna dukat upp fint med tacos. Det var jättegott och mysigt. Vi kikade fotbollen och tjötade. När klockan blivit tolv började vi shoota dooley's. Och då menar jag rejält, fem fulla shootar var. Några timmar senare blev jag grymt trött och Simon körde hem mig och Coffe till stenhammar. Nu idag, har jag en aning huvudvärk men jag är glad för det! Lägger upp bilder lite senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback