Love it

Godkväll! Har haft en jättemysig kväll med pappa och syrran på stan. Han mötte oss på centralen, så åkte vi och åt fin middag på en restaurang. Jag åt fläskfilé, potatisgratäng med rödvinssås, räkor och sparris. Underbart gott. Efter ett par timmar gick vi vidare, och hamnade på ett kvällsöppet fik vid Stureplan. Där tog vi varsin latte och färskpressad jouice på uteserveringen med massa filtar, jättemysigt. Sedan körde han hem mig till min älskade faster, hennes man och mina kusiner. Så här sitter vi nu, med popcorn & cola framför oss. Jag, Sussie & Henke ska precis se på en film, Anger management. Imorgon blir det en heldag på stan och förhoppningsvis massor med shopping! Sedan stor kräftskiva på kvällen. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback