Söndag

Godmorgon!

Igår på Cob tog jag världens godaste och rödaste biffstek, bernaissås och pommes. Vi fick även sällskap av Samuel, Clara & Åsa och efter några glas vin drog vi alla hem till Mette och satte oss på altanen och fortsatte dricka lite grand. Maja ringde och jag fick höra min efterlängtade Lady Gaga-låt. Saknar henne, tur att de kommer hem imorgon. Kvällen slutade med att jag, Beccis och Mette somnade framför filmen Taken.

Imorse åt vi världens hotellfrukost här hos Mette. Mackor, ägg, smootie, kaffe, té och oboy. Perfekt bakisfrukost! Nu ligger vi i sofforna och degar, har precis sett på filmen Mamma pappa barn. Det är molnigt ute men ändå väldigt varmt, så vi går ut och sätter oss på altanen lite emellanåt. Lite senare ska jag fram på stan och ta en mysig fika med Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback