VILL HA TILLBAKA MIN DATOR!!

Heeeeeeej. Har faktiskt saknat bloggen, att få skriva av mig ibland.

Min dator är fortfarande på lagning, vilket gör mig galen. Familjen kom hem i lördags efter att ha varit i Båstad i nästan 2v. Klarade mig relativt bra själv hemma, dock lite läskigt på nätterna. Men som tur var hade jag nattgäster nästan varenda natt, samt sov borta resten av nätterna. Synd att ni inte har kunnat bli uppdaterade av vad jag haft för mig. Elgiganten lovade att jag absolut senast skulle få tillbaka min kära dator nu på onsdag. Så förmodligen får ni en liten snabb update av vad jag haft för mig under dessa veckor, som faktiskt varit ovanligt härliga!

Imorse åkte jag och mamma en sväng till Colorama då tapeterna till min fondvägg till mitt nya rum hade kommit in. Vi köpte även vit målarfärg med en svag ton av grått till de övriga väggarna. Hem och gjorde iordning mig, sedan cyklade jag och Olivia in till stan. Blev en lunch på Pråmen med tjejerna, riktigt mysigt. (Fläskfilé, klyftpotatis och bernaissås) Sedan cyklade jag hem till snyggingen och hade en fortsatt mysig kväll. Blev hämtad av mamma nyss, för imorgon ska vi upp tidigt och bära ner allt i mitt rum till nedervåningen. Kommer ta en evighet..

Men som sagt, vi hörs på onsdag! Puss på er från en glad Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback