Förstår norska och danska kor varandra?

Seriöst, jag kan inte sluta fundera på det... Ifall norska och danska kor förstår varandra eller inte? Det är typ det enda jag tänkt på sedan jag såg någon liknande fråga på mjölkpaketet häromdan. I alla fall, imorse på gympan så hade vi oförberett beep-test. Efter det var jag helt slut, så jag & olivia köpte oss en varsin semla och sedan köpte vi med oss chips o cola hem till henne. Det var tänkt att vi skulle plugga men det blev inte riktigt så. Vi satt mest och sjöng med till massor med hiphop låtar, haha ni skulle ha sett oss! Nu är jag hemma, ska strax äta tacos och sen MÅSTE jag plugga! Först ska jag bara måla naglarna, tjaaa. Ne nu måste jag sluta med mitt jävla "tja", sååå fult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback