Hejhej hallå!

Hur är läget? Med mig är det toppen, har precis fått mat i magen så nu är jag nöjd. Dagen har flytit på riktigt bra idag! Sista lektionen hade vi Fotografiskbild a och jag tycker den kursen är riktigt rolig. Förra gången fotade vi med gamla kameror med rullar i och idag var det dags att framkalla dem. Det gjorde vi själva i labbet där vi först ställde in olika ljusstyrkor samt olika lång tid som de skulle föras över på pappret. Sedan skulle de i fyra olika behållare med vätskor och vara en viss besämd tid i varje. Vissa bilder blev skitbra medan vissa blev mindre bra. Men det var ju lugnt eftersom det var första gången. När vi var klara tog jag och hannah en långfika i café clara och så kom vår lärare och sa att vi varit så duktiga att vi fick sluta en timme tidigare. Jag mötte upp erika och coffe för en mysig fika på larssons och vid halv sju var jag hemma. Har suttit i cirka en timme och pluggat tyska nu, vi har nämligen prov på torsdag. Fick timbuktu på hjärnan förut och nu har jag suttit och lyssna på massa gamla goa låtar ifrån honom hur länge som helst. Just därför langar jag en utav hans skönaste, Det löser sig. Nu ska vi äta semlor här hemma, det är ju fettis-dagen idag! Tjaaa


En utav mina egenframkallade bilder som vi tagit i studion




Hej allihopa
Hej hej hallå
Hej goddag, tack goddag, hej goddag
Hur e läget? Jo, tack.. såhär är det:
att ännu en gång står vi inför samma gamla problem som vanligt.
Dom ofantligt stora, och dom pyttesmå.
Och jag vet som vanligt inte hur vi ska lösa dem eller komma över dem
här sakerna som står mellan oss och total lycka.
Men... vad jag tror är att om vi skiter i det och inte gör ett piss
så kommer nog tiden att lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt på oss.
Mañana mañana... eller manana manana som vi säger.
Skjut på det, skjut på det, skjut på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback