Shopping och mat

Idag har jag och julia haft en heldag på stan. Från kl. 10 till 21 med shopping, lunch, fika samt middag. För min del blev det ett par jeans, en charmant väska, två bh:ar och ett par trosor. När klockan blev sju och affärerna stängde traskade vi till stureplan och satte oss på den mysiga Taco baren som ligger där. Vi köpte med oss massor av godis hem och här sitter vi nu. Vi har dock fastnat vid datorn lite väl länge, så nu ska vi hitta på nåt skoj! Imorgon på eftermiddagen ska vi tillbaka en sväng på stan, för jag ångrar så att jag inte köpte den svarta skinnpajen som jag hittade. Förresten så är det fredagen den 13:e idag, men det har vi inte märkt av alls.. Ha det så bra, puss på er!

Just recording that track for all the bitches out there,
shaking their ass like they just don't care.. like they just don't care!



Tågresan upp igår



En liten kille ville vara med oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback