Onsdag

Nu har vi lov, sportlov tror jag att det är, och det är hur skönt som helst! Igår var viktor här och vi kikade på lite olika serier. Vi kikade Mia och Klara, som alla pratat så mycket om och det var jätteroligt, det tyckte speciellt viktor.. Kvällen blev väldigt sen, så jag har sovit fram tills nu. Dock vaknade jag av att min mobil ringde klockan åtta imorse.. Jag: "Hallå?!" Den: "Oj, jag har nog.." Jag: "Lugnt!" Och så la jag på. Blev lite smått irriterad, speciellt när det var så tidigt. Idag är jag ensam hemma, igen.. fast bara till klockan åtta ikväll, så jag klarar mig. Om några timmar ska jag åka ner och träna med aleek, får se vad vi hittar på innan det, kanske en sen lunch på stan. Efter träningen stannar vi kvar och duschar samt bastar, görmysigt. Sedan när jag kommer hem ska jag packa inför sthlm. Jag och Julia åker ju imorgonbitti kl. 10.41 och jag är inte hemma förrän fredag den 20:e feb. Nu ska jag gå ner och göra mig en riktigt jävla god frukost! Tja


Om jag ska vara ärlig så saknar jag min erika jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Alicia

ah sicka snyggisar!

rediga pussläppar du har Linnea ;)

2009-02-11 @ 14:14:57
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/
Postat av: Linnea

Dem är härligt kyssäkta :) Visste inte att du hade blogg alicia, men nu har jag allt kikat igenom den!

2009-02-11 @ 17:34:52
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/
Postat av: Alicia

dåligt Linnea , trodde du var ett troget fan och följde varje dag ;)

pusss

2009-02-12 @ 18:13:03
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback