Prao

Har haft en jättemysig dag idag, likt resten utav helgen här uppe i huvudstaden. Idag kl 13 var vi på lägenhetsvisning och därefter körde vi ner till centralen för att sätta lollo på tåget hem till ldkp. Efter det gick jag och papi till Waynes där vi tog varsin smörgås och latte. Resten utav dagen har vi fixat lite i huset, burit plankor och sådant till övervåningen som snart är klar nu. Tror det är sista veckan som målar- och snickargubbarna kommer nu imorgon. Nu har jag precis duschat och ska föna håret. Imorgon kl 07.00 ska jag och pappa på ett skivstångs-pass innan jobbet. För er som inte vet så ska jag praoa på pappas jobb hela v.8. Hur sjutton ska jag lyckas komma upp kl 06 imorgon när jag haft sovmornar i över en vecka???

Kommentarer
Postat av: Antis :)

Nu är jag på jobbet.. Har blivit bästa kompis med kaffemaskinen, haha. Saknar dig neis, och klassen!!!

2009-02-16 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback