Praodag 1

Godkväll snyggingar!
Första praodagen kunde inte ha gått bättre, jag hade grymt roligt. Dagen började med bodypump 07.00, förstår inte riktigt hur jag orkade upp och ge allt så tidigt. Duschade och bastade en snabbis, sedan hängde jag med några trevliga tjejer 09-12. Vid tolv gick jag & en tjej som hette anna till restaurangen mitt emot och åt lunch. Därefter visade lotta mig till de tre killarna som jag skulle hänga hos på eftermiddagen. De var verkligen störtsköna, klickade direkt med dem och hade grymt skoj. Dock var det redigt slappt, de gjorde färskpressad jouice, fruktsallad och latte åt mig när det var fika. Dennis och jag tog en trip runt om i huset och jag hittade ett solarium där vi bokade tid åt mig kl 15. Efter det gick jag och satte mig hos pappa och hans jobbarkompisar och väntade tills klockan blev 17. Lovade killarna att joina dem imorgon på en fika om jag hade tråkigt. Väl hemma blev det god middag och sen värmde jag en Frödinge ostkaka med jordgubbssylt som jag proppade i mig framför Lipstick jungle. Nu ska jag strax hoppa i säng eftersom det blir tidigt för min del även imorn. Dock har pappa lovat mig att jag ska få hänga i gymmet någon timme och så har vi bokat tid i solariumet. Nej sängen var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback