Praodag 4

Hallå!
Har precis varit ute en sväng med fille och martin, riktigt skoj. Nu måste jag sätta igång och packa eftersom jag åker imorn direkt efter praon. Mamma hade egentligen bokat en biljett kl 19 imorgon men då skulle jag komma fram så sent och jag är galet festsugen! Så pappa bokade en ny biljett åt mig, så nu kommer jag vara hemma i ldkp vid sju-tiden. Så om någon vill åka till ldkp från sthlm c så har jag en biljett! Idag på praon var jag på ekonomiavdelningen och det var lagom kul.. Satt med en tant som var så tråkig så jag ärligt talat var nära på att somna. Aldrig mött någon tråkigare och fulare människa!! Men så blev det dags för lunch och jag, pappa, hasse och snyggingen gick till en mysig restaurang och käkade lunch. Pappa och hasse är ju gamlingar och har sin humor så det var skoj att E följde med så jag fick skratta av mig lite. Jag drunkar verkligen i hans ögon, åååh.. Väl tillbaka på jobbet fick jag som tur var sitta med en jättetrevlig tjej och kl 14 var det dags för fika, hallonpaj och latte. Skrev en resumé om min vecka och sedan var klockan 17 så det var dags att åka hem. Åt snabbt och sen mötte jag grabbarna i mörbytt. Japp, det var väl min dag i helhet. Förresten glömde jag säga att jag köpte en skrikrosa adidaströja igår, älskar den. Och ett par jättesöta trosor. NU ska jag sätta igång med packningen! Tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback