Sunday

Jag orkar inte berätta så ingående om min weekend eftersom jag är helt slut efter dess bravader, så jag tar det lite snabbt. I fredags höll jag och olivia en fest ihop och det var grymt skoj!! Då var det riktig fest som gällde, min bästa fylla på länge. Svårt att få tag på taxi, så vid fyra var vi hemma. Vaknade upp på lördagen och mådde inte alls lika bra. När erika åkt hem, åkte jag och olivia ner till stan för att äta frukost på 3b. Därefter åkte vi till lokalen för att göra iordning inför kvällen. För då var det klassfest med de gamla niorna som gällde! Det började med pizza men så blev det galnare desto senare det blev. När kvällen var slut åkte vi hem till olivia där vi låg och pratade hur länge som helst, till slut somnade vi båda två och vaknade upp vid ett imorse. En halvtimme senare var vi i lokalen för att storstäda tillsammans med john. Det värsta var den intorkade spyan på toalettgolvet, men det fixade världens bästa john. Nu ska jag duscha och sen sova. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback