Torsdag

Tja! Är fortfarande mätt efter kebabrullen jag o lollo delade på förut. Klockan 15.30 satt jag i väntsalen på sjukan och var hur nervös som helst, jag skulle ta första livmoderhals-cancer sprutan och jag är livrädd för sprutor. Kände mig inte bättre till mods efter allt aleek skrämt i mig under dagen. När hon tog upp sprutan så började tårarna rinna, kunde inte hjälpa det.. Min syrra fick börja och hon som inte är rädd för något såg t o m ut att lida, så då blev jag ännu nervösare och var ärligt talat nära på att spy. På henne var det klart efter max 20 sekunder medan det tog nästan tre minuter på mig, eftersom hon sprutade i det så långsamt pga att jag var så uppspelt. När det väl var klart så mötte jag upp brudarna och så tog vi en sväng på stan. Provade massvis med kläder men hittade inget som föll mig i smaken. När affärerna stängt åkte jag och kajsa hem. Nu längtar jag tills imorgon för jag är festsugen som tusan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback