CASIO 9.1

Godmorgon!
Har hunnit med en sväng på stan med mami, vi var på expert och köpte den söta rosa kameran som jag ville ha. Så nu ligger den på laddning och ska vara fulladdad om mindre än en timme. Då får jag provfota lite grand och slänga upp en bild på sov-masken jag fick utav erika i onsdags. Innan vi gick in i butiken sa mamma till mig att vi bara skulle köpa det jag behövde och inte bli lurade att köpa mer. Vi gick sedan därifrån med kameran, ett 4gb minneskort, kameraväska och 2års försäkring. Försäkring kan vara bra eftersom jag tappade min förra kamera i marken så optiken bröts av och det kan faktiskt hända igen. Om några slutar antonia jobba och då kommer hon hit, så ska vi fixa iordning oss och sedan hem till olivia. Ikväll är det barty som gäller! Grymt sugen! Katy Perry-Ur so gay, måste ni lyssna på om ni inte hört den. Hörs senare!

Nu är den min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback