Kajsa 18år

Tjaaa! Har jobbat idag fram till kl 14 och har hunnit äta lunch och duschat sedan jag kom hem. Som tur var slapp jag cykla idag, istället blev jag skjussad utav min låtsaspappa. Som förresten kom hem igår efter två veckor på Cuba, gissa om han är brun! Helt sinnes! Så hade han köpt med sig sprit, cigarrer samt parfym, choklad och armband till oss tjejer. Så gullig är han. Jag hann aldrig blogga igår så nu ska ni få höra om min fredag:

Blev klar med min uppgift på praon redan vid 9 så då gick jag ner till gymmet, sen solade och sist men inte minst så satte jag mig i massagestolen i 20 minuter. Det var galet skönt, kändes nästan som att man blev masserad utav en massör. Klockan tolv åkte jag, pappa och jörgen(pappas kompis) till en fin restaurang de ville visa mig. Det fanns precis ett bord kvar till oss och alla tre beställde grillad lax. Sjukt dyrt, 200 spänn per person. 12.30 får vi maten och jörgens möte började 13, så vi fick slänga i oss den och jag hann bara dricka upp halva colan. Haha det blev så misslyckat för maten var så sjukt god och lokalen så mysig, men vi var tvungna att åka tillbaka 12.50. Efter vi släppt av jörgen körde papi mig till centralen där jag fick sitta själv och vänta på mitt tåg som gick 15.15. Det var de tråkigaste timmarna i mitt liv och allt, verkligen ALLT gick snett. Varenda liten grej som hände messade jag till antonia och hon bara skrattade åt mig och sa att jag fick tänka på att kvällen var nära. Jag höll ut och vid 19-tiden var jag hemma. Åt räkor med familjen, duschade och sen åkte jag till kajsa! Där vi skulle ha födelsedagsfest för henne. Riktigt mysigt hade vi. Vår uppgift var att supa henne under bordet och det lyckades vi med till 110% kan jag tala om för er! När hon drog till stadt och de andra till en annan fest gick jag & olivia hem till john. Vi skulle kika film men vi gjorde allt annat förutom det. 02.30 var jag hemma och somnade direkt. Vaknade monsterpigg klockan åtta imorse och stängde därför av alarmet men då råkade jag somna om. Haa, så typiskt mig!! Vaknade 45 minuter innan jag skulle börja jobba så jag fick riktigt bråttom. Det var grymt mycket folk idag och alla ville ha semlor så det är väl det jag gjort i princip hela dagen. Mår fortfarande illa pga all grädde jag ätit. Och så har jag en sådan hemsk huvudvärk..... nu ska jag sova en stund, för om bara några timmar sätter vi ju igång igen! Ikväll är det grabbarnas 18års fest som gäller. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback